Vastgoedmedewerker Verkoop

Functieomschrijving

U komt te werken in een menselijk, professioneel en dynamisch vastgoedteam. Als vastgoedmedewerker woningverkoop bent u verantwoordelijk voor het succesvol tot stand laten komen van de verkoop van woningen uit onze beleggingsportefeuille.
Vanuit de directie ontvang u omkaderde verkoopopdrachten om leeg gekomen woningen uit de vastgoedportefeuille te verkopen middels een procesmatige samenwerking met professionele makelaarskantoren die zijn aangesloten bij de NVM, VBO of Vastgoedcert.

Namens onze organisatie coördineert en bewaakt u dit proces op een nauwkeurige wijze. Per woning houdt u een verkoopdossier bij waarin u gedurende het verkoopproces relevante informatie en verkoopdocumentatie structureert, update en opslaat. Uw dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het proactief schakelen en communiceren met alle deelnemers uit de verkoopketen; onze directie,  de makelaar die namens ons verkoopt, instrumenterend notaris, de technische dienst, woningstyling, woningfotografie, woningopmeters, de betrokken vve en duurzaamheidsadviseurs.
Kortom, u zorgt ervoor dat uzelf en alle betrokkenen tijdig, professioneel en succesvol hun taak in het verkoopproces vervullen zodat de overdracht van onze woning naar een nieuwe eigenaar soepel, plezierig en ordentelijk verloopt.

Functie vereisten

  • minimaal 2 jaar relevante werkerving binnen het vastgoedbeheer en of makelaardij
  • minimaal hbo werk- en denkniveau (bij voorkeur een voltooide vastgoed en/of makelaardij gerelateerde opleiding en/of certificering van ten minimale A-RMT / K-RMT)
  • u bent communicatief vaardig en integer van karakter
  • u bent enthousiast en denkt oplossingsgericht
  • u beschikt over een analytisch denkvermogen
  • goede taal- en communicatievaardigheden in woord en geschrift
  • bekend met MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams)
  • u bezit goede administratieve vaardigheden
  • u bent woonachtig in Den Haag e.o.
  • u bent in bezit van een geldig autorijbewijs (B)
  • u kunt een VOG overleggen

Wat bieden wij u?

  • Werkweek: maandag - vrijdag tussen 9:00 - 17.30 uur
  • 32- 40 uur per week
  • Salaris: EUR 3.000,- - EUR 4.750,- per maand, afhankelijk van uw ervaring
  • Contractduur: 1 jaar met mogelijkheid tot verlenging
  • Ingangsdatum: per direct/ in overleg
  • Laptop en telefoon van de zaak

Interesse?

Stuur een motivatiebrief en CV naar: info@msvastgoed.nl

terug naar overzicht